بازدید بخشدار پاپی از ادارات سپیددشت**
مهندس کرمی، بخشدار پاپی، روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۱/۱۹ از ادارات آبفا و دامپزشکی شهر سپیددشت بازدید کرد.
وی در این بازدید، ضمن تبریک عید نوروز، از زحمات و تلاشهای کارکنان این ادارات تقدیر نمود و بر لزوم ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به شهروندان تأکید کرد.
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 سهشنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۴
🖊 روابط عمومی بخشداری پاپی


