فرماندار خرم آباد در بازدید از کارخانه شیر پگاه ،گفت؛
«وظیفه داریم در راستای تحقق شعار سرمایه گذاری برای تولید، حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع سرمایه گذاری را در اولویت امور خود قرار دهیم»
✍به گزار روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، نورالدین درمنان در بازدید روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال جاری از کارخانه شیر پگاه که به همراه مدیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان و با هدف بررسی مشکلات و سنجش ظرفیت های موجود کارخانه مذکور، صورت گرفت،اظهار کرد: کارخانه شیر پگاه یکی از صنایع بسیار مهم خرم آباد است و در زمینه غذا و امنیت غذایی، نقش موثری دارد.
🔹درمنان بیان کرد: فعالیت تولیدی پگاه خرم آباد تلاشی ارزشمند است که در جهت رونق اقتصادی و استقلال ایران عزیزمان صورت می گیرد.امروز تلاش در زمینه احیاء و توسعه صنعت، تلاش برای خودکفایی کشور است و رونق تولید سرانه ناخالص ملی کشور را افزایش خواهد داد.
🔹مدیرعامل پگاه خرم آباد، ضمن بیان گزارشی از ظرفیت ها، مسائل و مشکلات کارخانه،گفت که این دیدار و تبادل نظر با فرماندار،می تواندمنشاء خیر و برکت در پگاه خرم آباد شود.
🔹در ادامه این نشست که بین فرماندار مرکز استان به همراه مدیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان با مدیران کارخانه مذکور، انجام پذیرفت، مواردی پیرامون رفع مشکل راه دسترسی کارخانه،رعایت حقوق دامداران، راهکارهای افزایش ظرفیت تولید، مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
—————
چهارشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد
کانال ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
وب سایت:
https://khoramabad-gov.irفرماندار خرم آباد در بازدید از کارخانه شیر پگاه ،گفت؛
«وظیفه داریم در راستای تحقق شعار سرمایه گذاری برای تولید، حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع سرمایه گذاری را در اولویت امور خود قرار دهیم»
✍به گزار روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، نورالدین درمنان در بازدید روز چهارشنبه ۶ فروردین ماه سال جاری از کارخانه شیر پگاه که به همراه مدیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان و با هدف بررسی مشکلات و سنجش ظرفیت های موجود کارخانه مذکور، صورت گرفت،اظهار کرد: کارخانه شیر پگاه یکی از صنایع بسیار مهم خرم آباد است و در زمینه غذا و امنیت غذایی، نقش موثری دارد.
🔹درمنان بیان کرد: فعالیت تولیدی پگاه خرم آباد تلاشی ارزشمند است که در جهت رونق اقتصادی و استقلال ایران عزیزمان صورت می گیرد.امروز تلاش در زمینه احیاء و توسعه صنعت، تلاش برای خودکفایی کشور است و رونق تولید سرانه ناخالص ملی کشور را افزایش خواهد داد.
🔹مدیرعامل پگاه خرم آباد، ضمن بیان گزارشی از ظرفیت ها، مسائل و مشکلات کارخانه،گفت که این دیدار و تبادل نظر با فرماندار،می تواندمنشاء خیر و برکت در پگاه خرم آباد شود.
🔹در ادامه این نشست که بین فرماندار مرکز استان به همراه مدیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان با مدیران کارخانه مذکور، انجام پذیرفت، مواردی پیرامون رفع مشکل راه دسترسی کارخانه،رعایت حقوق دامداران، راهکارهای افزایش ظرفیت تولید، مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
—————
چهارشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد
کانال ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
وب سایت:
https://khoramabad-gov.ir


