تجلیل و قدردانی فرماندار شهرستان خرم آباد از شهرداران« خرم آباد، زاغه و بیرانشهر و سپیدشت» به مناسبت روز شهردار
🔸به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید مهندس مهدی باکری که آن را روز شهردار نامیده اند، «نورالدین درمنان» فرماندار خرم آباد و معاونین وی به همراه امیر صادقی کیا فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، طی دیداری با شهرداران «خرم آباد، زاغه، بیرانشهر و سپیدشت» از آنان تجلیل کرد.
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، فرماندار خرم آباد روز شهردار را فرصتی مغتنم برشمرد تا از تلاش های خالصانه شهرداران در زمینه مدیریت شهری قدردانی گردد.
🔹درمنان گفت: یقیناً پیشرفت هر شهری مرهون تلاشهای بیدریغ مسئولان دلسوز و همدلی مردم است و شهرداریها در توسعه شهری وارتقای سطح رفاه عمومی، نقشی اساسی دارند.
🔹وی افزود، این روز را به تمامی شهرداران، مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداریهای سراسر کشور بویژه شهرداران محترم «خرم آباد، بیرانشهر، زاغه و سپیدشت»، تبریک گفته و از زحمات و خدمات آنها، صمیمانه، تشکر می کنم .
🔹وی ضمن تأکید بر لزوم نگاه ویژه به بحث جهانی شدن خرم آباد، خواستار تلاش مضاعف شهرداران جهت توسعه کمی و کیفی زیرساخت های شهری و تسریع در حرکت به سمت تحول بنیادین در حوزه عمران شهری، شد.
🔹در خاتمه این مراسم، فرماندار خرم آباد لوح سپاسی به شهرداران شهرهای تابعه شهرستان خرم آباد، اهدا نمود.
«««««««««««««««««»»»»»»»»»»»»»
📆دوشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۳
⭕️ روابط عمومی فرمانداری خرم آباد
🔹وب سایت :
https://khoramabad-gov.ir/
🔹کانال ایتا :
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱


