🔰 کارگاه آموزشی سلامت بانوان و آشنایی با عوارض سقط جنین و معایب تکفرزندی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرمآباد برگزار شد
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، در راستای هوشیارسازی کارکنان دستگاههای اجرایی با بحران سالمندی ایران و چگونگی جلوگیری از این بحران، با محوریت فرمانداری خرم آباد و همکاری مرکز بهداشت، کارگاه آموزشی با موضوع " سلامت بانوان و آشنایی با عوارض سقط جنین و معایب تکفرزندی بر جمعیت کشور و تحکیم بنیان خانواده" در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد برگزار شد.
⬅️در این کارگاه به پیامدهای جسمی و روانی سقط جنین بر سلامت مادران و چالشهای اجتماعی و خانوادگی ناشی از تکفرزندی اشاره گردید.
🗓 دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد


