b_300_0_16777215_00_images_Header_IMG_20250215_234901_323.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه بهاره خرم آباد از نیمه دوم اسفند ماه به مدت ده روز برگزار می گردد.

 

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، جلسه کمیته کارشناسی نمایشگاه های بهاره در استان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ به ریاست شجاعی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور نمایندگان، فرمانداری خرم آباد، اداره کل صمت ،شهرداری خرم آباد ،جهادکشاورزی استان، شرکت نمایشگاه بین المللی خرم آباد، دانشگاه علوم پزشکی استان ، اتاق اصناف مرکز استان و دیگر ادارات ذیربط ، تشکیل گردید.

 

 🔹 در این جلسه درخصوص، برگزاری نمایشگاه بهاره خرم آباد جهت عرضه کالاهای اساسی و‌ مورد نیاز مردم در نیمه دوم اسفند ماه، تصمیمات لازم اتخاذ و شرح وظایف هرکدام از دستگاههای اجرایی ذیربط تعیین و ابلاغ گردید.

 

--❅❁❅---

 

🗓 شنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۳

 

روابط عمومی فرمانداری خرم آباد،

 

کانال ایتا :

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

 

🔹گروه روابط عمومی ادارات:

 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

 

سایت :

 

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید