نمایشگاه بهاره خرم آباد از نیمه دوم اسفند ماه به مدت ده روز برگزار می گردد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، جلسه کمیته کارشناسی نمایشگاه های بهاره در استان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ به ریاست شجاعی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور نمایندگان، فرمانداری خرم آباد، اداره کل صمت ،شهرداری خرم آباد ،جهادکشاورزی استان، شرکت نمایشگاه بین المللی خرم آباد، دانشگاه علوم پزشکی استان ، اتاق اصناف مرکز استان و دیگر ادارات ذیربط ، تشکیل گردید.
🔹 در این جلسه درخصوص، برگزاری نمایشگاه بهاره خرم آباد جهت عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در نیمه دوم اسفند ماه، تصمیمات لازم اتخاذ و شرح وظایف هرکدام از دستگاههای اجرایی ذیربط تعیین و ابلاغ گردید.
--❅❁❅---
🗓 شنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۳
روابط عمومی فرمانداری خرم آباد،
کانال ایتا :
https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
🔹گروه روابط عمومی ادارات:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
سایت :
https://khoramabad-gov.ir


