🔰«معاون سیاسی فرماندار خرم اباد از نمایشگاه ملی میراث فرهنگی و گردشگری بازدید کرد»
🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️مریم پورسرتیپ روز گذشته از غرفه نمایشگاه میراث فرهنگی و گردشگری لرستان که در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی استان برپا شده بود، بازدید کرد.
⬅️در این بازدید، مسئولان و دستاندرکاران نمایشگاه به معرفی بخشهای مختلف این رویداد، شامل آثار تاریخی، صنایع دستی و جاذبههای گردشگری پرداختند.
⬅️پورسرتیپ ضمن تشکر از متولیان برگزاری نمایشگاه و مدیرکل میراث فرهنگی استان و همکارانشان، برگزاری چنین نمایشگاههایی را که به ترویج فرهنگ و تاریخ کشور کمک میکند، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیتهای بینظیر گردشگری و میراث فرهنگی استان های مختلف ایران دانست و افزود:. برگزاری چنین رویدادهایی میتواند موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ارتقای آگاهی مردم در زمینه اهمیت حفظ و نگهداری آثار تاریخی و فرهنگی شود."
⬅️وی همچنین تأکید کرد که حمایت از صنایع دستی و تولیدات فرهنگی در کنار معرفی جاذبههای تاریخی، از جمله اولویتهای توسعه گردشگری در شهرستان خواهد بود.
⬅️ایشان، ضمن بازدید از غرفههای مختلف، با برخی از هنرمندان و صنعتگران حاضر در نمایشگاه به گفتوگو پرداخت.
┅┅┅❅❁❅------ ┅┅┅❅❁❅------
🗓 جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۳
روابط عمومی فرمانداری خرم آباد،
کانال اطلاع رسانی :
https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
🔹گروه روابط عمومی ادارات: https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
سایت اطلاع رسانی:
https://khoramabad-gov.ir


