برگزاری جشن ویژه کارکنان و بازنشستگان استانداری و فرمانداری خرم آباد
✍به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، جشن انقلاب و نیمه شعبان، ویژه کارکنان استانداری و فرمانداری شهرستان خرم آباد، با محوریت اداره کل امور اداری و مالی استانداری،در سالن همایش جهاد کشاورزی استان، برگزار شد.
🔹 گفتنی است، این مراسم که با حضور مجید آذربختی مدیر کل امور اداری و مالی استانداری و جمعی از کارکنان و بازنشستگان استانداری و فرمانداری خرم آباد و خانواده های آنها همراه بود، به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان و ایام پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تکریم و تجلیل از کارکنان زحمتکش ادارات ذکر شده، صورت پذیرفت.
┅┅┅❅❁❅------
🗓 جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۳
روابط عمومی فرمانداری خرم آباد،
کانال اطلاع رسانی :
https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
🔹گروه روابط عمومی ادارات: https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
سایت اطلاع رسانی:
https://khoramabad-gov.ir


