b_300_0_16777215_00_images_Header_IMG_202515.233155.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگزاری جشن ویژه کارکنان و بازنشستگان استانداری و فرمانداری خرم آباد

 

✍به گزارش روابط‌‌عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، جشن انقلاب و نیمه شعبان، ویژه کارکنان استانداری و فرمانداری شهرستان‌ خرم آباد، با محوریت  اداره کل امور اداری و مالی استانداری،در سالن همایش جهاد کشاورزی استان، برگزار شد.

 

🔹 گفتنی است، این مراسم که با حضور مجید آذربختی مدیر کل امور اداری و‌ مالی استانداری و جمعی از کارکنان و بازنشستگان استانداری و فرمانداری خرم آباد و خانواده های آنها همراه بود، به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان و ایام پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تکریم و تجلیل از کارکنان زحمتکش ادارات ذکر شده، صورت پذیرفت.

 

 ┅┅┅❅❁❅------

 

🗓 جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۳

 

روابط عمومی فرمانداری خرم آباد،

 

کانال اطلاع رسانی :

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

🔹گروه روابط عمومی ادارات: https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

سایت اطلاع رسانی:

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید