b_300_0_16777215_00_images_Header_IMG_20250211_183658_026.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه هم اندیشی کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری خرم آباد برگزار شد.

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، در این جلسه که روز سه شنبه مورخه ۲۳/ ۱۱ /۱۴۰۳ در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری برگزار شد، برای انسجام و وحدت رویه در اجرای تکالیف سازمانی مطالب و موضوعات مختلف مرتبط با حوزه های اداری و مالی، امور اقتصادی، آرد و نان، فناوری اطلاعات، اموریارانه، دبیرخانه و دیگر واحدهای زیرمجموعه معاونت مذکور، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

🔹این جلسات به صورت هفتگی، برگزار می شود و علاوه بر ارائه گزارش اقدامات انجام شده در هفته گذشته توسط کارشناسان و ارزیابی نقاط ضعف و قوت کار آنها، برنامه ریزی لازم جهت تحقق اهداف سازمانی در هفته آتی با هم اندیشی، مدیران و کارشناسان انجام می پذیرد.

🔹در این جلسه، مسعود شفیعیان معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری خرم آباد، بر ضرورت پیگیری امورات مربوط به ساماندهی دستفروشان سطح شهر،ایجاد بازارچه از مزرعه تا سفره، ثبت اطلاعات اموال دولتی در سامانه مربوطه، تشکیل ستاد خدمات سفر، تأمین کالاهای اساسی و میوه شب عید، تشکیل گشت نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، تکمیل شاخص های ارزیابی عملکرد سالانه فرمانداری و ... تا حصول نتیجه، تأکید نمود.

┅┅┅❅❁❅┅┅┅

🗓سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۳

🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد؛

 

کانال اطلاع رسانی:

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

 

🔹گروه روابط عمومی ادارات :

 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

 

سایت اطلاع رسانی :

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید