فرماندار مرکز لرستان: مردم دست از آرمانهای خود نمیکشند.
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد؛
🔹 نورالدین درمنان امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: پیام حماسی این مردم این است که برای انقلاب اسلامی هزینه کردیم و پای این هزینهها و آرمانهای انقلاب و نظام هستیم. حضور در جشن انقلاب نشان از حفاظت، پیروی و صیانت از خط سرخ شهداست.
🔹وی گفت: ادامه دهنده راه فرزندان شهیدمان هستیم و هر سال جشن انقلاب را برگزار می کنیم و پای ارزشهای نظام و آرمانهای انقلاب هستیم.
🔹درمنان بیان کرد: همیشه منسجم، همدل و با وفاق در کنار رهبرمان هستیم تا این نهضت را به دست صاحب اصلیش برسانیم.
🔹وی تصریح کرد: پیام این حضور این بود که رفتار دوگانه دشمن و تفرقهافکنی آنان موجب نمیشود که مردم دست از آرمانهای خود بکشند.
🔹فرماندار خرمآباد گفت: مردم بصیر ایران بار دیگر نشان دادند که بصیرند و متوجه شیطنتهای دشمنان هستند.
-------------❅❁❅---------------
🗓 دوشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد؛
کانال اطلاع رسانی:
https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
🔹گروه روابط عمومی ادارات :
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
سایت اطلاع رسانی :
https://khoramabad-gov.ir


