بهره برداری از ۱۰۰ پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۵ میلیارد ریال در استان لرستان
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، در مراسمی با حضور دکتر دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دکتر سپهوند نماینده مردم شریف شهرستان خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی،مهندس درمنان فرماندار شهرستان خرم آباد، مهندس شمسی فر مدیرکل مخابرات استان، مهندس صارمی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان و کارکنان مخابرات استان،بهره برداری از ۱۰۰ پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۵ میلیارد ریال،به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استان، افتتاح و به بهره برداری رسید.
🔹 از پروژه های مذکور تعداد ۲۶ پروژه مخابراتی (در زمینه توسعه فیبر نوری، خانگی، تجاری و اداری ـ نصب،راه اندازی و توسعه سیستمهای دیتا ـ نصب و راه اندازی سیستمهای ارتباطات سیار) با اعتباری بالغ بر ۵۴۸ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خرم آباد بود که توسط فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 یکشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 با روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، همراه باشید از طریق؛
کانال اطلاع رسانی فرمانداری خرم آباد:
https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
🔹گروه روابط عمومی ادارات استان در ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و بسایت اطلاع رسانی فرمانداری خرم آباد:
https://khoramabad-gov.ir


