b_300_0_16777215_00_images_Header_IMG_20250209_220919_498.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره برداری از ۱۰۰ پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۵ میلیارد ریال در استان لرستان

 

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، در مراسمی با حضور دکتر دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دکتر سپهوند نماینده مردم شریف شهرستان خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی،مهندس درمنان فرماندار شهرستان خرم آباد، مهندس شمسی فر مدیرکل مخابرات استان، مهندس صارمی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان و کارکنان مخابرات استان،بهره برداری از ۱۰۰ پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰۵ میلیارد ریال،به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

🔹 از پروژه های مذکور تعداد ۲۶ پروژه مخابراتی (در زمینه توسعه فیبر نوری، خانگی، تجاری و اداری ـ نصب،راه اندازی و توسعه سیستمهای دیتا ـ نصب و راه اندازی سیستمهای ارتباطات سیار) با اعتباری بالغ بر ۵۴۸ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خرم آباد بود که توسط فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.

┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅

 

🗓 یکشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۳

 

🖊 با روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، همراه باشید از طریق؛

 

کانال اطلاع رسانی فرمانداری خرم آباد:

 

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

 

🔹گروه روابط عمومی ادارات استان در ایتا:

 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

 

و بسایت اطلاع رسانی فرمانداری خرم آباد:

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید