افتتاح پروژه «ایستگاه پمپاژ آب و آبیاری تحت فشار» روستای سرابگنجعلی بخش بیرانوند
🔹طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و فرماندار شهرستان خرمآباد، بهرهبرداری از پروژه پمپاژ آب و شبکه آبیاری تحت فشار روستای«سراب گنجعلی» از توابع بخش بیرانوند این شهرستان آغاز شد.
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمآباد، به مناسبت ایامالله دهه فجر بهرهبرداری از پروژه پمپاژ آب و شبکه آبیاری تحت فشار روستای«سراب گنجعلی» از توابع بخش بیرانوند، چهارشنبه ۱۷ بهمنماه آغاز شد.
🔹در این مراسم ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری درمنان، فرماندار خرمآباد، شاهرخی، مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان، شفیعیان، معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری خرمآباد، پورامرایی، مسئول بنیاد برکت شهرستان خرمآباد امامجمعه، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی بخش بیرانوند، حضور داشتند.
🔹در طرح احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری تحت فشار بارانی روستای سراب گنجعلی که به نمایندگی از ۶ طرح در زیر بخشهای کشاورزی بخش بیرانوند افتتاح شد، بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰ درصد آن توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مابقی آن توسط جهاد کشاورزی استان لرستان تأمین شده است.
🔹با اجرای این طرح بیش از ۷۲ هکتار از اراضی روستای سراب گنجعلی از توابع بخش بیرانوند شهرستان خرمآباد به سیستم آبیاری تحت فشار بارانی تجهیز شده و برای ۳۱ خانوار اشتغالزایی شده است.
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱


