b_300_0_16777215_00_images_Header_IMG_20250205_234103_994.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره‌برداری از گلخانه روستای سراب علی‌نقی از توابع بخش بیرانوند

 

🔹همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای سراب علی‌نقی از توابع بخش بیرانوند شهرستان خرم‌آباد به بهره برداری رسید.

 

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد؛ همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، طی مراسمی با حضور نورالدین درمنان، فرماندار خرم‌آباد؛ حمزه مویدی‌نژاد، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان، مسعود شفیعیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری خرم‌آباد، پورامرایی، مسئول بنیاد برکت شهرستان خرم‌آباد، امام‌جمعه، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی بخش بیرانوند ، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای سراب علی‌نقی از توابع بخش بیرانوند شهرستان خرم‌آباد، امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن‌ماه به بهره‌برداری رسید.

 

🔹برای احداث این گلخانه که در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر ایجاد شده است، اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅

 

🗓 چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۳

🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

🔹کانال ایتا به آدرس:

 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

و سایت اطلاع رسانی به آدرس:

https://khoramabad-gov.ir

همراه باشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید