بهرهبرداری از گلخانه روستای سراب علینقی از توابع بخش بیرانوند
🔹همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای سراب علینقی از توابع بخش بیرانوند شهرستان خرمآباد به بهره برداری رسید.
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمآباد؛ همزمان با ششمین روز از ایامالله دهه فجر، طی مراسمی با حضور نورالدین درمنان، فرماندار خرمآباد؛ حمزه مویدینژاد، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان، مسعود شفیعیان، معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری خرمآباد، پورامرایی، مسئول بنیاد برکت شهرستان خرمآباد، امامجمعه، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی بخش بیرانوند ، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای سراب علینقی از توابع بخش بیرانوند شهرستان خرمآباد، امروز چهارشنبه ۱۷ بهمنماه به بهرهبرداری رسید.
🔹برای احداث این گلخانه که در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر ایجاد شده است، اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir
همراه باشید.


