🔹آیین افتتاح و بهرهبرداری از ۱۲ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی روستای کلهجوب از توابع بخش زاغه شهرستان خرمآباد با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمآباد، در پنجمين روز از دهه مبارکه فجر آیین افتتاح و بهرهبرداری از ۱۲ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی روستای کلهجوب از توابع بخش زاغه شهرستان خرمآباد، سهشنبه ۱۶ بهمنماه با حضور نورالدین درمنان فرماندار خرمآباد و معاون برنامهریزی و توسعه این فرمانداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان،بخشدار زاغه، رییس بنیاد مسکن شهرستان و جمعی از مسئولین محلی، برگزار شد.
🔹در این آیین ۱۲ هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی روستای کلهجوب، از توابع بخش زاغه شهرستان خرمآباد به نمایندگی از ۶۷ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی ۸ روستای این بخش، افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir
همراه باشید.


