b_300_0_16777215_00_images_Header_IMG_20250204_215945_528.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با حضور درمنان فرماندار شهرستان خرم آباد، آسفالت معابر روستای مهدی آباد کمالوند به نمایندگی از ۲۰ روستای سطح بخش مرکزی خرم آباد، افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری از آسفالت معابر روستای مهدی آباد کمالوند از توابع بخش مرکزی خرم آباد به نمایندگی از ۲۰ روستای سطح بخش مذکور با حجم ۱۶۲ هزار متر مربع، انجام گرفت.

 

🔹در این آیین بهره برداری درمنان فرماندار مرکز استان، به همراه معاونین برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، مدیرکل و مدیر شهرستان بنیادمسکن، مدیرکل صمت، شوراها و دهیاران دهستان ده پیر جنوبی، بزرگان و معتمدین محلی، حضور داشتند.

 

┅-------------❅❁❅---------------

📆 دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۳

🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، 

✅ کانال ایتا:

 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

وبسایت :

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید