🔰 کارگاه آموزشی آشنایی با عوارض سقط جنین و معایب تکفرزندی در شهرداری منطقه دو خرمآباد برگزار شد
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، در راستای هوشیارسازی کارکنان دستگاههای اجرایی با بحران سالمندی ایران و چگونگی جلوگیری از این بحران، کارگاه آموزشی با موضوع " آشنایی با عوارض سقط جنین و معایب تکفرزندی بر جمعیت کشور و تحکیم بنیان خانواده" با محوریت فرمانداری خرم آباد و همکاری مرکز بهداشت در شهرداری منطقه دو خرم آباد برگزار شد.
⬅️در این کارگاه به پیامدهای جسمی و روانی سقط جنین بر سلامت مادران و چالشهای اجتماعی و خانوادگی ناشی از تکفرزندی اشاره گردید
🗓 سه شنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد


