🔰**ششمین جلسه انجمن کتابخانه بخش پاپی با حضور مسئولین محلی برگزار شد**
🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
✅انجمن کتابخانه بخش پاپی امروز دوشنبه هشتم بهمنماه ۱۴۰۳ با حضور بخشدار، امام جمعه و اعضای انجمن در محل بخشداری برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی برنامههای توسعه کتابخانه و ارتقای فعالیتهای فرهنگی منطقه تشکیل گردید.**
⬅️امروز دوشنبه مورخ هشتم بهمنماه ۱۴۰۳، ششمین جلسه انجمن کتابخانه بخش پاپی با حضور کرمی، بخشدار محترم بخش پاپی، حجتالاسلام والمسلمین حاجیوند، امام جمعه محترم، و سایر اعضای محترم انجمن، در محل بخشداری بخش پاپی برگزار گردید.
⬅️ این جلسه با هدف بررسی مسائل و برنامههای مرتبط با توسعه و بهبود فعالیتهای کتابخانه، ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی منطقه، و همچنین تبادل نظر در خصوص طرحها و پروژههای آینده تشکیل شد.
⬅️حضور مسئولین ارشد و اعضای انجمن در این جلسه، نشاندهنده عزم جدی و اهتمام ویژه به پیشبرد اهداف فرهنگی و علمی در بخش پاپی میباشد. امید است با همکاری و هماندیشی کلیه دستاندرکاران، گامهای مؤثری در جهت اعتلای فرهنگ مطالعه و دانشافزایی در این منطقه برداشته شود.
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 دوشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir
همراه باشید


