🔰**بازدید سرزده مسئولان از ادارات بخش سپیددشت**
🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️روز یکشنبه مورخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۳، حجت اسلام والمسلمین حاجیوند، امام جمعه محترم، به همراه کرمی، بخشدار بخش سپیددشت، به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از برخی ادارات این بخش بازدید کردند.
⬅️در جریان این بازدید، مسئولان ضمن بررسی دقیق روند فعالیتها و خدمات ارائهشده در ادارات، به مشکلات و چالشهای پیشروی کارکنان و مراجعین نیز توجه ویژهای داشتند. در این راستا، برخی از مسائل و درخواستهای ارباب رجوع به صورت فوری پیگیری و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گرفت.
⬅️این بازدید نشاندهنده تعهد و مسئولیتپذیری مسئولان در قبال بهبود کیفیت خدماترسانی و رفع موانع موجود در مسیر خدمت به مردم است. بخشداری سپیددشت همواره تلاش میکند تا با رویکردی مردمی و انقلابی، گامهای مؤثری در جهت رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات بردارد.
#سپیددشت
#همیشه_مردمی_همیشه_انقلابی
┅┅┅┅┅┅❅❁❅┅┅┅┅┅┅
🗓 یکشنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۳
🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir
همراه باشید.


