🔰**"هوای پاک و انرژیهای تجدیدپذیر در کانون توجه مدارس و با حضور مسئولان در سپیددشت با نمایشگاه کاردستی دانشآموزان برگزار شد
🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️زنگ هوای پاک در مدرسه شهید حاجیوند شهر سپیددشت به مناسبت هفته هوای پاک و با شعار «عزم ملی برای هوای پاک با انرژیهای تجدیدپذیر» نواخته شد. این مراسم در روز چهارشنبه، ۳ بهمن ماه ۱۴۰۳، با حضور شخصیتهای مهمی از جمله حاجیوند امام جمعه، کرمی بخشدار، فرمانده سپاه و برخی از مدیران بخشهای مختلف برگزار شد.
⬅️این رویداد با هدف افزایش آگاهی دانشآموزان و جامعه درباره اهمیت حفظ محیط زیست و استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر برای کاهش آلودگی هوا انجام شد. در پایان مراسم، از نمایشگاه کاردستی دانشآموزان که با موضوع هوای پاک و محیط زیست تهیه شده بود، بازدید به عمل آمد.
❤️این اقدام نمادین نشاندهنده توجه ویژه به موضوع آلودگی هوا و ضرورت مشارکت همگانی برای بهبود کیفیت هوا و سلامت جامعه است.
#هوای_پاک
#سلامتی
#انرژی_تجدیدپذیر
#محیط_زیست
----------------------------------
📆چهارشنبه۳بهمن ماه ۱۴۰۳
🇮🇷 با روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، همراه باشید، از طریق
🔹کانال ایتا به آدرس: https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
وب سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir


