🔰"حضور مدیران کل و مسئولان محلی در بازدید از منطقه گردشگری بیشه
🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️بازدید از منطقه گردشگری بیشه در روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۰۲ با حضور مسئولان محلی و استانی انجام شد.
⬅️این بازدید به منظور بررسی مشکلات و چالشهای پیشروی این منطقه گردشگری صورت گرفت.
⬅️ در این بازدید، آقایان تابعی (مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان)، پاپی (مدیر بنیاد مسکن شهرستان)، کرمی (بخشدار)، حاجیوند (امام جمعه)، رحمتی (ریاست دادگاه)، شوریده (فرمانده سپاه) و طاهرزاده (فرمانده انتظامی بخش) حضور داشتند.
⬅️منطقه گردشگری بیشه به دلیل جاذبههای طبیعی و فرهنگی خود، از اهمیت بالایی برخوردار است و این بازدید نشاندهنده توجه ویژه مسئولان به توسعه و رفع مشکلات این منطقه است.
⬅️ امید است با همکاری و برنامهریزیهای دقیق، شاهد بهبود زیرساختها و افزایش رفاه گردشگران و ساکنان محلی باشیم.
#بیشه
#گردشگری
----------------------------------
📆چهارشنبه۳بهمن ماه ۱۴۰۳
🇮🇷 با روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، همراه باشید، از طریق
🔹کانال ایتا به آدرس: https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
وب سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir


