🔰#تکریم و معارفه فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهر زاغه سید حامد موسوی
🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️توسط فرماندهی محترم نیروی انتظامی ؛ سرهنگ ملکشاهی با حضور مسولین بخش، بخشدار محترم ،امام جمعه ،شورای شهر ، شورای اسلامی بخش معتمدین محلی، فرمانده پاسگاه زاغه معرفی و از زحمات ارزشمند فرماندهی اسبق پاسگاه انتظامی زاغه جناب آقای احمدی که درراستای امنیت و برقراری نظم منطقه گامهای موثری داشتند تقدیر و تشکر گردید .
⬅️در این جلسه آقای شهسواری بخشدار محترم ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی سابق پاسگاه و تبریک انتصاب فرماندهی جدید به ذکر مواردی از جمله هماهنگی بیشتر بین پایگاه مقاومت سپاه و پاسگاهای بخش در برقراری امنیت تاکید نمودند.
⬅️همچنین وی از سردار الهی ؛ فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان به خاطر عمل به مصوبات جلسه و ملاقاتی که هفته گذشته به همراه امام جمعه محترم از فرماندهی محترم نیروی انتظامی داشتند ( ۱. در اختیار گذاشتن خودروی سمند ۲. تامین نیروی انسانی و اجرای طرح جمع آوری اسلحه) تقدیر و تشکر نمودند.
خبر ،موسوی
روابط عمومی بخشداری زاغه
📆سه شنبه ۳بهمن ماه ۱۴۰۳
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇
🔹کانال ایتا به آدرس: https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی فرمانداری خرم آباد به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir
با ما همراه باشید.
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد


