🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد
⬅️ صبح امروز، نورالدین درمنان سرپرست فرمانداری خرم آباد از زحمات خانم دکتر مانیا بیرانوند، رییس بیمارستان شهید رحیمی تقدیر نمود.
⬅️درمنان سرپرست فرمانداری در این دیدار بیان داشت: کادر درمان همواره بدون هیچگونه توقعی در راستای ارتقا سطح سلامت بیماران و ارایه خدمات درمانی با کیفیت در صحنه حاضر بوده اند که ما در تمامی مواقع و بحران ها بخوبی شاهد آن بوده ایم.
⬅️وی افزود: برخی افراد با انجام خدمات مانا و ماندگار به مردم، خودشان به چهره های ماندگار تبدیل می شوند و سرکار خانم دکتر مانیا بیرانوند از این قبیل چهره هاست که پا به پای بیماران، با مهربانی، عطوفت، درایت و تدبیر در کنار سایر همکارانش بدنبال حفظ سلامت جامعه بوده است.
⬅️فرماندار شهرستان خرم آباد در ادامه به اهمیت نقش پزشکان، پرستاران و کادر درمان در توسعه سلامت و ارتقا سرمایه اجتماعی تاکید کرد.
-----------------------------------
📆دوشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
با ما همراه باشید.
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد


