🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️مورخ ۶دی ماه ۱۴۰۳ جلسهای برای جلوگیری از کشت غیرقانونی خشخاش در بخشداری بیرانوند با حضور سپهوند، بخشدار بیرانوند، و نمایندگان نیروی انتظامی، فرماندهی بسیج، مدیر جهاد کشاورزی، و مسئولان منابع طبیعی شهرستان خرمآباد و بخش بیرانوند برگزار شد.
در این جلسه، مصوبات لازم تنظیم و برای تأیید و پیگیری به فرمانداری شهرستان خرمآباد ارسال گردید.
----------------------------------
📆پنج شنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۳
🇮🇷 با روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، همراه باشید، از طریق
🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir


