به مناسبت بزرگداشت مقام زن، در آئینی در بیرانشهر، به همّت سپهوند بخشداربیرانوند و مدیران ادارات بخش بیرانوند، از مجاهدت های بانوان شاغل در ادارات و دهیاری ها با اهداء هدایایی تجلیل گردید
📆چهارشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۳
🇮🇷 با روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، همراه باشید،
از طریق 🔹کانال ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
و سایت اطلاع رسانی به آدرس:
https://khoramabad-gov.ir


