⬅️به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد ، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن، ویژه برنامه ای با حضور بخشدار زاغه و جمعی از مدیران سطح بخش برای بانوان برگزار شد
⬅️در این مراسم از بانوان شاغل دستگاههای اجرایی با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد
🗓سه شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۳
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد


