b_300_0_16777215_00_images_shoaresal_IMG_20241222_221824_522.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⬅️به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن ، نشست علمی با موضوع تبیین نقشه های شوم دشمن در حوزه زنان با حضور فرماندار خرم آباد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد برگزار شد

⬅️فرماندار خرم آباد در این نشست با مقایسه جایگاه زنان ایران قبل و بعد از انقلاب،تلاش دشمن برای تخریب جایگاه زنان و تسخیر ذهن آنان را مطرح و عنوان کرد:نقش دانشگاه در تبیین نقشه های شوم دشمن در حوزه زنان بسیار حساس می باشد و می بایست با معرفی زنان شاخص و در راس آنها حضرت زهرا سلام الله علیها که این الگو برای جامعه تشییع مایه افتخار است ،جوانان را به مسیر درست هدایت نمایند

 

⬅️در حاشیه این نشست از اساتید و کارکنان و دانشجویان نمونه با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد

 

🗓یکشنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۳

 

🖋روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید