◀️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، نورالدین درمنان سرپرست فرمانداری شهرستان خرم آباد و مسعود شفیعیان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با سعید رازانی مدیر کل بازرسی استان و حسینی سربازرس حوزه عملکرد فرمانداری ها و بخشداری های تابعه،دیدار و گفتگو نمودند.
◀️ دراین دیدار بخشی از مسائل و مشکلات شهرستان خرم آباد، توسط فرماندار خرم آباد مطرح گردید. ایشان ضمن اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی، پتانسیل ها و ظرفیت های موجود شهرستان ، خواستار هم اندیشی و هم افزایی سازمان بازرسی و فرمانداری در راستای نظارت بر اجرای قوانین بالادستی جهت تسریع در توسعه شهرستان، گردید.
◀️در ادامه آقای رازانی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت قانون در انجام همه امور، سازمان بازرسی را حمایت کننده دستگاههای اجرایی و نظارتی دیگر عنوان نمود که ارتقاء سطح تعامل ادارات با این سازمان، ضمن اینکه سبب افزایش شفافیت و کاهش بستر تخلفات درحوزه های کاری مرتبط می گردد، زمینه اجرای صحیح برنامه های دولت منطبق بر قوانین و مقررات و تسریع در دستیابی به توسعه پایدار را فراهم می نماید.
---------------------------
سه شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۳
🔹از طریق کانال فرمانداری شهرستان خرم آباد در ایتا به آدرس:
https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
با ما همراه باشید.
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد


