b_300_0_16777215_00_images_shoaresal_IMG_20241219_232658_023.jpg

b_300_0_16777215_00_images_shoaresal_IMG_20241219_232658_023.jpgتأکید فرماندار خرم آباد بر تسریع در اجرای پروژه های در دست اقدام شرکت مخابرات بویژه در مناطقی که عدم پوشش ارتباطی دارند.

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، دوشنبه ۲۶ام آذر ماه، نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان با درمنان فرماندارخرم آباد، ديدار و در ارتباط با مشكلات حوزه ارتباطي و زيرساختي شهرستان، گفتگو كردند.

✅ فرماندار خرم آباد در این دیدار گفت: بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی، یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز است و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از اهمیت بسزایی برخوردار است.ایشان ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان مخابرات، بر تعامل بیشتر برای اجرای پروژه های در دست اقدام ، مخصوصاً در مناطقی که عدم پوشش ارتباطی دارند، تأکید نمود.

✅در ادامه دکتر نبی اله شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان، ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان خرم آباد، به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان خرم آباد پرداخت و افزود : رضایت مشترکین از عملکرد مخابرات در سطح استان و مشتری مداری از اهداف اصلی مخابرات منطقه میباشد و بر لزوم همدلی و همراهی نهادهای حاکمیتی از جمله فرمانداری ها برای توسعه پایدار خدمات و سرویس های مخابراتی تاکید کرد.

------------------------------------

دوشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۳

⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇 🔹کانال ایتا به آدرس: 👉

https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱

با ما همراه باشید.

🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید