b_300_0_16777215_00_images_1006560682_45801375.jpg.

✒به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️ این جلسه روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مرداد ماه با محوریت (طرح مسائل و مشکلات خبازی ها، ایجاد توازن بین جمعیت مناطق شهری و تعداد واحدهای خبازی هر منطقه،بررسی درخواست های جابجایی نانوایی ها و درخواست های تامین آرد خبازی های ،بررسی وضعیت توزیع آرد خانه پزی روستایی،ارزیابی کیفیت آرد خبازی های شهرستان و ... ) برگزار و تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.
در این جلسه بیرانوند مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان اعلام کرد که در حال حاضر در سطح استان حدود ۸۵۰ هزار تن مراکز ذخیره سازی در حال بهره برداری و چند سیلو در حال احداث داریم که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند و با بهره برداری از آنها در آینده نزدیک ظرفیت ذخیره سازی استان به یک میلیون تن یعنی حدود سه برابر نیاز استان خواهد رسید. وی بیان نمود، پیش بینی می شود میزان گندم خریداری و ذخیره شده در سال جاری به بیش از ۵۰۰ هزار تن برسد که آمار خیلی خوبی است و حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
در این جلسه مقرر گردید؛ در جهت ارتقاء کیفیت آرد و نان یک تیم کارشناسی بر عملکرد کارخانجات تولید کننده آرد نظارت داشته و آرد مورد نیاز شهرستان از کارخانجات دارای تولید با کیفیت تامین شود. همچنین بنا شد کمیته تخصصی آرد و نان شهرستان ذیل کارگروه آرد و نان شهرستان بر اساس بلوک بندی مناطق مختلف شهری نسبت به ساماندهی وضعیت نانوایی و ایجاد تناسب بین جمعیت هر منطقه با تعداد نانوایی ها مورد نیاز آن منطقه ،اقدام لازم را بعمل آورند. ساماندهی وضعیت توزیع آرد روستایی در سطح بخش پاپی از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

📆چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇

🔹سایت فرمانداری شهرستان خرم آباد آدرس:
👉 https://khoramabad-gov.ir/
🔹کانال ایتا به آدرس:
👉 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
با ما همراه باشید.

🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید