b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220705_121900_693.jpg

صبح امروز جلسه ای با حضور علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد، سیدحمزه حسینی معاون امور عمرانی فرمانداری، شاهپور بیرانوند بخشدار مرکزی و برخی معتمدین محلی و نمایندگان دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری برگزار شد.
در ابتدا دریکوند‌، با اشاره به اینکه منابع مالی در اختیار، جهت آسفالت معابر روستایی بسیار محدود می باشد عنوان کرد: برای تحقق وعده آسفالت معابر روستایی نیاز به استخراج از مصالح کوهی هست تا بتوانیم با کمترین هزینه مردم شریف روستاها را از نعمت آسفالت بهره مند کنیم و مشکل تردد مردم در  روستاها را کاهش دهیم .
وی افزود: هدف ما کسب رضایتمندی مردم است و دغدغه مردم نیز مورد توجه ما هست.
فرماندار شهرستان خرم آباد ، همکاری و همراهی آحاد مختلف مردم در سطح روستاها جهت کمک به رشد و توسعه روستایی را خواستار شد و تصریح کرد: باید بدانیم دستیابی به سرمایه اجتماعی تحقق پیدا نخواهد کرد مگر با همراهی مردم.
در ادامه جلسه هر یک از حاضرین، مطالبات و دغدغه های خود را مطرح نمودند و فرماندار شهرستان خرم آباد قول مساعد داد تا ضمن اینکه حقی از کسی ضایع نشود و مطالبات به حق مردم نیز پاسخ مناسب داده شود، به زودی جلسه ای با حضور مدیران مربوطه برای رسیدن به نتیجه ای اقناع کننده برگزار شود.

 ?️ سه شنبه ۱۴ تیرماه  ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
?www. khoramabad-gov.ir
⏺http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید