b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220513_102726_217.jpg

جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز  استان به ریاست دکتر زیویار و با حضور مجدیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری خرم آباد و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و سایر دستگاههای اجرایی عضو در محل استانداری برگزار شد.
 دکتر زیویار در این جلسه اظهار داشت: فهرست پرونده‌های کالاهای قاچاق بلاتکلیف به سازمان تعزیرات ارسال شده و و این سازمان نیز این پرونده‌ها را تعیین تکلیف کرده‌است.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طرح برنامه سالیانه مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز در اختیار همه دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده و شرح وظایف نیز مشخص است.
دکتر زیویار عنوان کرد: یک قرارگاه استانی با پنج کمیته: عملیات، قضایی، شناسایی و اطلاعات، کشف و نظارت و کمیته اطلاع‌رسانی در لرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل می‌شود.
ایشان با اشاره به اهمیت گندم و توجه به شرایط اقتصادی مردم و از طرفی فصل برداشت این محصول گفت: تلاش می کنیم تا از قاچاق این محصول به خارج از لرستان جلوگیری بعمل آید.
وی تصریح کرد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهم هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی و مورد نیاز مردم در استان لرستان وجود ندارد و ضرورتی ندارد با هجوم به  فروشگاه‌ها سبب افزایش تقاضا نسبت به عرضه شویم.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تصمیم دولت علی‌رغم اینکه یک تحول و جراحی اقتصادی سخت قلمداد می‌شود از نظر بنده  یک جراحی شیرین است که این لذت را مردم به‌ویژه دهک‌های پایین بزودی احساس خواهند کرد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۲/۲۳

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید