نتایج صلاحیت کانديدا های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد هفتم اردیبهشت اعلام می‌شود

? طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد: با توجه به اینکه روند بررسی صلاحیت‌ کاندیداها در هیات نظارت در حال انجام است، هنوز اخبار و اسامی افراد تایید و یا رد صلاحیت شده به صورت قطعی و رسمی نیست و فهرست منتشره تحت عنوان اسامی کاندیداهای رد صلاحیت شده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در فضای مجازی مورد تایید این فرمانداری نمی باشد.

? فرماندار خرم آباد در ادامه ضمن اینکه از داوطلبان خواست که به قانون تمکین کنند و قانون را رعایت کنند گفت: چنانچه مشخص شود فردی قانون را رعایت نکرده است در هر مرحله ای که باشد، تخلفش در بررسی صلاحیت فرد لحاظ خواهد شد و ممکن است مشکل ساز شود، بنابراین خواهشمندیم همه قانون را محور کار قرار دهد.

? وی با اشاره به این مطلب که وضعیت تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخاب هنوز مشخص نیست اظهار داشت: مراحل تایید صلاحیت ها هنوز طی نشده است و تا زمان اتمام بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی و نظارت و اعلام موعد مقرر و مهلت قانونی تبلیغات، هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است و قطعا اقدامات متخلفین در روند تایید صلاحیت آنها تاثیر خواهد داشت.

? طولابی با بیان این موضوع که نتیجه بررسی صلاحیت کانديدا ها در هیات نظارت روز ششم اردیبهشت به فرمانداری‌ خرم‌آباد اعلام می‌شود، افزود: بر همین اساس، فرمانداری خرم‌آباد نیز روز هفتم اردیبهشت وضعیت صلاحیت کاندیداها را اعلام می نماید.

? سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ ؛
? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2021-04-20-at-18.45.34.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید