جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرم آباد تشکیل شد.
در مورخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرم آباد، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست احمدی چگنی فرماندار ،مجدیان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان، نادری مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و دیگر اعضای کارگروه با محوریت ۱).بررسی آخرین وضعیت ثبت اشتغال محقق شده دستگاههای اجرایی ذیربط در سامانه رصد۲). بررسی عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پیرامون آخرین وضعیت تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ۳). ارائه گزارش صندوق کارآفرینی امید در خصوص تسهیلات اشتغالزایی طرح روستای "نو فن"شهرستان برگزار گردید.
در ابتدا احمدی چگنی فرماندار شهرستان با بیان ضرورت کاهش نرخ تورم و بیکاری و ایجاد اشتغال جدید و ثبت آن در سامانه های مربوطه، تاکید نمود که در جهت تحقق شعار سال ، منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی سیزدهم می بایست ادارات عضو کار گروه برتعهدات خود بیش از پیش اهتمام تلاش و کوشش داشته باشند .
سپس نادری مدیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد اشتغالزایی دستگاههای دارای تعهد پرداخت و از دستگاههای حاضر در جلسه توضیحاتی خواستند. وی اعلام نمود که تیم پایش مشاغل پشتیبان خانگی تاکنون از ۲۴۲ طرح بازدید نموده و ۶۸ طرح مربوط به ادارات (جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی) را جهت استفاده از تسهیلات مشاغل بانکی به بانکهای عامل معرفی نموده است. شایان ذکر است سهم شهرستان خرم آباد از این تسهیلات ۱۲۰ میلیارد ریال است.
در ادامه کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزا موضوع بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ و سایر منابع در اختیار ارائه نمود. درنهایت پس از بحث و بررسی پیرامون موارد مطرح شده ، تمهیدات و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇

🔹سایت فرمانداری شهرستان خرم آباد آدرس:
👉 https://khoramabad-gov.ir/
🔹کانال ایتا به آدرس:
👉 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
با ما همراه باشید.
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_1003825468_70270431.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید