🔰 از عوامل موثر در بروز بدحجابی در جامعه امروز ، ضعف نظام آموزشی مبتنی بر الگوسازی در امر حجاب است

⬅️صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد در همایش(زن و بازیابی هویت حقیقی) که به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و با محوریت فرمانداری شهرستان خرم آباد و به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) مناطق یک و دو و موسسه فرهنگی قرآن و عترت رهروان فاطمه زهرا سلام الله علیها در محل آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: عوامل زیادی منجر به بروز بدحجابی در جامعه امروز گردیده است که مهمترین آنها ضعف نظام آموزشی مبتنی بر الگوسازی در امر حجاب بوده است.
⬅️حسینی در ادامه افزود: اگر ما به نوجوانمان الگوی صحیح معرفی می کردیم و شبهات آنان پیرامون حجاب را رفع می کردیم بدحجابی ترویج پیدا نمی کرد.
⬅️معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با بیان اینکه نقشه دشمن ، فروپاشی نظام خانواده است تصریح کرد: دشمن برای فروپاشی نظام خانواده، زن را نشانه رفته است و زنان ما می بایست در این زمینه هشیار باشند.
⬅️در پایان این مراسم از بانوان محجب نماینده اصناف کارآفرین و تولیدکننده، ورزشکاران، آرایشگران و خیاطان که که دارای رتبه های عالی در حوزه خود بودند با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد

🗓 پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲
🖋 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇
👉 https://khoramabad-gov.ir/🔹
👉 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱b_300_0_16777215_00_images_1009382741_17371615.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید