🔰جلسه کمیته احیاء طرح ها و واحد های اقتصادی راکد و تملیک شده و ارتقاء ظرفیت واحدهای اقتصادی فعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان خرم آباد برگزار شد

✍🏿به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

↩این جلسه به ریاست احمدی چگنی فرماندار شهرستان خرم آباد و با حضور محمدی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ، نمایندگان دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، دستگاههای اجرایی و نظارتی و بانک های عامل شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری خرم آباد برگزار گردید.
↩در ابتدا احمدی چگنی فرماندار خرم آباد ضمن تاکید بر ضرورت احیاء واحدهای راکد و ارتقاء ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی فعال خواستار تعامل ، همکاری و اقدام منسجم و هدفمند سیستم بانکی ، دستگاه های اجرایی و نظارتی در جهت اجرای نهضت فعال سازی واحدهای راکد که از سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم است، شده و این موضوع را عامل موثر در جهت کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی شهرستان دانست.
↩سپس محمدی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان،ضمن ارائه گزارشی کامل از آخرین وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی خرم آباد بر ضرورت تامین زمین و توسعه شهرک ها و ارتقاء ظرفیت واحدهای فعال و همچنین فعال سازی واحدهای راکد تاکید نمود. وی اعلام نمود که طی یک کار مطالعاتی و کارشناسی شده وضعیت واحد های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی احصاء و اولویت بندی شش گانه برای واحدهای اقتصادی با قابلیت احیاء تعیین شده و برنامه ریزی لازم جهت انجام این موضوع تا پایان سال جاری درقالب جلسات کمیته مذکور انجام گرفته است.
↩در ادامه جلسه تمهیدات و تصمیمات لازم جهت تشکیل کمیته احیاء واحد های راکد شهرستان و دسته بندی واحدها بر اساس مسائل و مشکلات مربوطه جهت ارجاع نتایج به کارگروه های استانی ذی ربط از قبیل ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و ... اتخاذ و مقرر گردید؛ این کمیته ضمن بازدید میدانی از طرحهای اقتصادی واقع در شهرکها و نواحی صنعتی به صورت مستمر مسائل مشکلات آنها را بررسی و راهکار های لازم را اعلام نمایند.
📆سه شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇

🔹سایت فرمانداری شهرستان خرم آباد آدرس:
👉 https://khoramabad-gov.ir/
🔹کانال ایتا به آدرس:
👉 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
با ما همراه باشید.

🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آبادb_300_0_16777215_00_images_1007772284_14892581.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید