✅ فرماندار خرم آباد: همراهی مردم در مقابله با کرونا قابل تحسین است

◀️ طولابی، فرماندار شهرستان خرم آباد اعلام کرد: همراهی شهروندان عزیز در نخستین روز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها برای مبارزه با کرونا تحسین برانگیز است.

? به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، جعفر طولابی امروز شنبه اول آذرماه همزمان با  نخستین روز از اجرای محدودیت های ویژه مقابله با کرونا در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در سطح شهر گفت: از ساعات اولیه امروز در شهرستان خرم آباد همانند سایر شهرهای کشور طرح ۲ هفته ای محدودیت های ویژه مقابله با کرونا آغاز شده است.

? وی پس از بازدید میدانی از سطح شهر افزود: خوشبختانه کسبه و شهروندان فهیم ما با درک صحیح از خطر شیوع بیماری کرونا با مامورین اجرای مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص محدودیت ها همکاری مناسبی دارند و اغلب مغازه های گروه شغلی دو ، سه و چهار در سطح شهر تعطیل بوده و مردم و کسبه در همراهی با مسئولان مصمم به شکست کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس هستند، فضای امروز شهر نشانه این مسأله است.

? وی اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه خرم آباد در مسیر اصلی مواصلاتی جنوب کشور قرار دارد انسداد ۴ محور اصلی شهر برای عدم ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی از امروز اجرایی شده است.

? فرماندار ادامه داد: دستگاه های نظارتی و اجرایی عضو قرارگاه مبارزه با کرونا از قبیل شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه ها، نیروی انتظامی، اماکن و پلیس راه و راهور و سایر دستگاهها برای اجرای کامل و دقیق مصوبات ویژه قطع زنجیره انتقال کرونا پای کار هستند و به وظایف قانونی خود عمل خواهند کرد.

? وی با اشاره به اعلام ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، تاکید کرد: با توجه به اینکه خرم آباد در وضعیت قرمز قرار دارد از شهروندان گرامی خواهشمندیم که برای اجرای کامل این طرح همکاری لازم را با دستگاه های اجرایی داشته باشند تا در فرآیند قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس موفقیت حاصل شود.

b_300_0_16777215_00_images_157576686.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید