✅ برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی لازمه حل معضل نخاله های ساختمانی


? جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان: برنامه ای مدون برای ساماندهی مراکز جمع‌آوری ضایعاتی شهر با تشکیل کمیته ای از سازمان صمت، اتاق اصناف، شهرداری، محیط زیست، بهداشت و اماکن نیروی انتظامی در دست اجراست و به همین منظور تمدید مجوز مراکز جمع آوری ضایعات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

? طولابی یکی از مهمترین مراحل در راستای ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات در خرم آباد را تهیه آمار دقیق و به روز واحد های مجاز و غیرمجاز اعلام کرد و خواستار احصاء آمار دقیق ضایعاتی ها و عدم تمدید مجوز فعالیت تا اطلاع ثانوی و جلوگیری از فعالیت بدون پروانه کسب و غیرقانونی آنها شد. 

? وی با بیان اینکه مسایل زیست محیطی و بهداشتی با سلامت آحاد جامعه ارتباط تنگاتنگ دارد، خواستار به حداقل رساندن مشکلات زیست محیطی با مشارکت همه دستگاه های مرتبط شد و در همین راستا از مکان یابی برای خارج کردن ضایعاتی ها از محدوده شهری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

? فرماندار خرم آباد در ادامه خواستار همکاری و هماهنگی بخشداران با سازمان محیط زیست، مرکز بهداشت و شهرداری ها برای جمع آوری زباله های محدوده روستایی و فعالیت مستمر دهیاران در جمع آوری به موقع و رعایت نکات بهداشتی در حمل و دفن زباله ها شد.

? طولابی با اشاره به تلاش های شهرداری و اداره راه شهرسازی در پاکسازی نخاله ها و برخورد قانونی با متخلفین، برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی را لازمه حل معضل ریختن نخاله های ساختمانی در حاشیه راه ها و محدوده شهری دانست.

✨ روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_rrrtrtrtrt.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید