✅ کشاورزی مهمترین محور توسعه اقتصادی و تولید شهرستان خرم آباد

?? جعفر طولابی در سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی شهرستان خرم آباد، کشاورزی و زیر بخش های مرتبط را با توجه به ظرفیت های این حوزه به عنوان مهمترین محور توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال استان و شهرستان خرم آباد نام برد.

? فرماندار شهرستان خرم آباد با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در جهت بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های شهرستان، بهره گیری حداکثری و جلوگیری از هدررفت منابع آب را امری ضروری دانست.

? فرماندار مرکز استان بهره برداری از سدهای پیش بینی شده برای شهرستان را لازمه رسیدن مردم و منطقه به رونق اقتصادی و توسعه باغات، گیاهان دارویی، طرح های گلخانه ای و پرورش زنبور و زنجیره کاملی که این مجموعه دارد دانست که در صورت ترویج و تکمیل آن، همه استعدادها و ظرفیت های استان و شهرستان در این بخش دارد می تواند به این موضوع هم کمک کند.

? وی در ادامه بهره گیری از یافته های علمی و پژوهشی در حوزه افزایش و رونق تولید با بهره گیری از ظرفیت های موجود را امری بسیار مهم برشمرده و حمایت های دولت از کشاورزان در حوزه تسهیلات، تجهیزات و امکانات در کنار این آموزش ها را مستلزم تاثیرگذاری بیشتر این آموزش ها دانست.

? طولابی توسعه تشکل ها، تعاونی ها و صندوق های خرد کشاورزی و ترویج و توسعه فرهنگ کار در این حوزه را بسیار مهم دانست و خواستار ترغیب فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای ورود به حوزه تلاش و فعالیت در رشته های تخصصی خودشان در قالب تعاونی ها و تشکل ها شد.

? وی فعالیت در حوزه کشاورزی را به دلیل سر و کار داشتن با تغذیه و سلامتی مردم بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی نمود و ضمن تشکر از کشاورزان نمونه شهرستان ابراز امیدواری کرد در آینده به شرایطی برسیم که همه کشاورزان به عنوان نمونه معرفی شوند.

? این مراسم همزمان با سراسر کشور با حضور فرماندار شهرستان خرم آباد، مدیران و کارشناسان حوزه کشاورزی شهرستان در سالن شماره دو فرمانداری برگزاری شد و در نهایت از تعدادی از کشاورزان نمونه شهرستان تجلیل شد.

? ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ ؛

✨ روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_991123.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید