✅ ضرورت تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر

? جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد روز سه‌شنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ در جلسه شورای اداری این شهرستان به برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر برنامه‌های دهه‌فجر در راستای گرامی‌داشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید و این دهه را فرصت مغتنمی برای بیان خدمات بزرگ انقلاب و تببین و تشریح دستاوردهای نظام در حوزه های عمرانی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و پژوهشی جهت ایجاد امید در جامعه عنوان کرد.

? فرماندار خرم آباد افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان ایران دست به دست هم داده اند که مردم را نسبت به نظام و مسولین بدبین نمایند.

? وی گفت: تشریح دستاوردهای نظام و ایجاد امید و نشاط برای مردم بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمنان سعی دارند با القای نارکارآمدی نظام جمهوری اسلامی مردم را مایوس کنند.

? طولابی افزود: علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با شرایط کرونایی و آذین بندی و چراغانی معابر و میادین شهرها و محیط ادارات طی دهه فجر بایستی توسط دستگاههای متولی مورد توجه و اجرا قرا گیرد.

? وی به عنوان ریس ستاد اجرایی برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در شهرستان خرم آباد گفت: این شهرستان ۲ هزار و ۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و اکنون ۱۱ کمیته برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره در شهرستان تشکیل شده است.

? فرماندار مرکز استان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با اطمینان آنها از صحت و سلامت برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی افزایش می یابد بنابراین همه دست اندرکاران، باید در این راستا تلاش کنند و مدیران دستگاه های اجرایی از رفتارهایی که باعث خدشه در سلامت انتخابات میشوند پرهیز نمایند.

? وی برگزاری انتخابات سالم را یک هدف مهم برشمرد و افزود: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده برگزار می شود و این فرمانداری نیز سه اصل اساسی،سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری را در برای فراهم شدن بستر مناسب برگزاری انتخابات را در دستور کار قرار دارد.

? طولابی گفت: تاریخ ثبت نام داوطلبان شورای شهر از ۲۰ اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته است که به دلیل شیوع کرونا، الکترونیکی نیز انجام می شود، اما نام نویسی داوطلبان شوراهای روستایی ۱۶ فروردین سال آتی به مدت یک هفته خواهد بود.

? طولابی در ادامه با اشاره به وضعیت زرد شهرستان خرم آباد در شرایط کرونایی افزود: لازمه جلوگیری از شیوع گسترده دوباره این ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و دستگاه های اجرایی است.

? طولابی درخصوص بازار و کنترل قیمت ها طی ماههای پایانی سال نیز گفت: سازمان صمت و دیگر دستگاه های مربوطه باید برای تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاها تلاش کنند و تمهیدات لازم برای تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی مردم و میوه شب عید به صورت ویژه معمول دارند.

? وی درباره توزیع اقلام اساسی به ویژه روغن خوراکی اظهار داشت: باید سازمان صمت و دیگر دستگاه های نظارتی بگونه ای برنامه ریزی و مدیریت نمایند واز سو استفاده های احتمالی در این زمینه جلوگیری کنند تا این کالا به دست مصرف کنندگان واقعی برسد و از تخلفات نیز جلوگیری شود.

? فرماندار خرم آباد به جذب تسهیلات اشتغالزایی در شرایط کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در راستای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری حدود ۷۶ میلیارد تومان در قالب ۲۶۷ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۳۹۳ نفر، در حوزه اشتغال فراگیر نیز ۴۴ میلیارد تومان در قالب ۲۴۶ طرح و اشتغالزایی یک هزار و ۵۱۷ نفر و برای مشاغل خسارت دیده از کرونا در این شهرستان نیز تاکنون ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۱ هزار و ۷۲۴ واحد صنفی و اشتغالزایی هشت هزار و ۷۲۷ نفر پرداخت شده است و تلاش بانک های عامل و دستگاههای اجرایی برای جذب سهمیه اختصاصی شهرستان و تسریع در تعیین تکلیف پرونده های موجود مورد تاکید می باشد.

◀️ امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه ۱۳۹۹

? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_hjhjhjhj.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید