✅ روند اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان شهرستان تسهیل می شود

? جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست فرماندار خرم آباد با حضور مدیران ادارات و ارگان های ذیربط، نمایندگان بانک های عامل و مسولین هیئت های ورزشی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

? طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه جوانان، به تلاش های دشمن در هدف قرار دادن جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی اشاره و خواستار توجه ویژه به امور جوانان در جهت آسیب شناسی و دفع توطئه های دشمنان شد.

? فرماندار مرکز استان در این جلسه با تاکید بر فعال شدن کمیته های زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان از مسئولین این کمیته ها خواست با برگزاری جلسات و طرح موضوعات مربوطه و مطالعه و آسیب شناسی مسایل نسبت به انعکاس نتایج به این ستاد جهت تصمیم گیری اقدام کنند.

? وی از دستگاه های فرهنگی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه ها، سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه ها و نهادهای حمایتی در حوزه مسایل فرهنگی خواست اقدامات لازم فرهنگی را با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی اجتماعی را در طول سال انجام و گزارش عملکرد را به این ستاد ارایه نمایند.

? طولابی در ادامه توسعه امکانات ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان را گامی مهم در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و از اداره ورزش و جوانان و ارگان های ذیربط خواستار توجه بیشتر به توسعه امکانات ورزشی در شهر و روستاهای تابعه این شهرستان شد.

? فرماندار خرم آباد با برشمردن خانواده به عنوان بستر اصلی توسعه جامعه از کمیته امداد و بهزیستی شهرستان خواست ضمن شناسایی آسیب ها و تهدیدات و اولویت بندی اقشار آسیب پذیر در جهت توانمند سازی این خانواده ها اقدامات لازم را بعمل آوروند.

? طولابی در ادامه خواستار تسهیل در روند اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان شد و به ارایه آموزش های لازم در زمینه های شغلی و زندگی به متقاضیان تاکید کرد.

? وی در آستانه دهه مبارک فجر خواستار برگزاری باشکوه مراسم و برنامه های متنوع برای جوانان با رعایت شرایط کرونایی شد.

? فرماندار خرم آباد ضمن تشکر از همکاری شایسته تشکل های مردم نهاد، همکاری و همراهی بیشتر سازمان ها و ادارات با این تشکل ها و فراهم آوردن زمینه مشارکت آنها را گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف سازمان ها برشمرد.

? وی در انتها بر شناسایی استعدادهای نهفته جوانان شهرستان و کمک در جهت رشد و بالندگی این استعدادها در حوزه های آموزشی، تحصیلی، هنری و ورزشی تاکید و جوانان شهرستان را انسان هایی شریف و باانگیزه بالا برشمرد.

◀️ چهارشنبه یکم بهمن ماه ۱۳۹۹

? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_oiiii.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید