✅ اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی ضرورتی برای ارتقای سطح شناخت مردم نسبت به حقوق شهروندی

? جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، این شهرستان ضمن تاکید بر پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: بایستی خانواده‌های آسیب پذیر را شناسایی و آن‌ها را تحت حمایت قرار داد.

? وی خاطرنشان کرد: خانواده اساس و پایه هر جامعه است وسلامت و تحکیم این بنیان درتوسعه جوامع موثر است.

? فرماندار خرم‌آباد ضمن تاکید بر احصای مشکلات خانواده های آسیب پذیر این شهرستان، افزود: با وجود گستردگی آسیب های اجتماعی تنها چند دستگاه اجرایی پای کار هستند، در حالی که این مهم نیازمند فعال شدن کارگروه‌های تخصصی و ورود همه دستگاه‌های اجرایی جهت به حداقل رساندن مشکلات است.

? طولابی با بیان اینکه در خصوص آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق نیازمند تجزیه و تحلیل درست با آمارهای مقایسه‌ای هستیم، گفت: با توجه به نتایج آمارها بایستی برنامه‌ریزی های لازم جهت ارائه راهکارهای مناسب انجام پذیرد.

? وی بر برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای قبل از ازدواج در راستای کاهش طلاق تاکید و تصریح کرد: مراکز مشاوره‌ای باید توسعه پیدا کند، ضمن اینکه می‌توان از ظرفیت بخش‌های خصوصی در این زمینه استفاده کرد.

? فرماندار خرم‌آباد با اشاره به تبیین حقوق متقابل شهروندان و مدیران و کارگزاران دستگاههای اداری، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برای ارتقای سطح شناخت مردم نسبت به حقوق شهروندی یک امر لازم و ضروری است.

? طولابی ادامه داد: در زمینه حقوق سالمندان و معلولان نیز نیازمندی‌ها بایستی متناسب با آمار جمعیتی احصا و دستگاه‌های متولی در خصوص ارائه خدمات اجتماعی، و عمومی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

? فرماندار خرم‌آباد، افزایش آمار کودکان کار را یکی از معضلات دانست و افزود: اداره بهزیستی به همراه دستگاه‌های ذیربط نسبت به جمع آوری و ساماندهی کودکان کار اقدام وبایستی برای آنها شناسنامه‌ تهیه شود و متناسب با شرایط آنان با مشارکت دستگاههای اجرایی ساماندهی شوند.

? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_poooo.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید