📩پیام تبریک فرماندار شهرستان خرم آباد به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

✒به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان خرم آباد ،

🔰محمد باقر احمدی چگنی فرماندار شهرستان خرم آباد به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیامی را منتشر کرد.
  متن پیام به شرح ذیل است:
                                               بسم الله الرحمن الرحیم
✔نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار نهضت حسینی که در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید، امروز نیز در راستای همبستگی ملی، قانون گرایی و مردم داری گام‌های بلند و استواری برداشته و ذره‌ای از مقابله با هجمه‌های دشمنان، بی عدالتی‌ها و آسیب‌های اجتماعی کوتاه نیامده است و همچون سدی مستحکم در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کند.
✔این نیروی تلاشگر که برای پاسداری از آسایش و امنیت ملت ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و آگاهسازی و اطلاع رسانی را در متن ماموریت های خود قرار داده است، نقش بارز و مهمی را در برقراری نظم، آرامش و امنیت در جای جای کشور ایفا می نماید و برای ارتقاء فعالیت های خود، از توانمندی مردمی و در تامین امنیت پایدار از مشارکت عمومی بهره می برد.
✔هفته نیروی انتظامی نیز فرصت ارزشمندی برای قدردانی از تلاشگران مقتدر نیروی انتظامی است که خاضعانه در حراست و حفاظت از امنیت کشور و مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیشگام می باشند.
✔اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات شجاعانه و هوشمندانه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در شهرستان خرم آباد قدردانی نموده و امیدوارم همواره در پاسداری پیشبرد اهداف عالیه نظام و برقراری نظم و امنیت در جامعه و خدمت شایسته به مردم، سربلند و پیروز باشیم

احمدی چگنی فرماندار شهرستان خرم آباد

📆جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇

🔹سایت فرمانداری شهرستان خرم آباد آدرس:
👉 https://khoramabad-gov.ir/
🔹کانال ایتا به آدرس:
👉 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
با ما همراه باشید.

🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_IMG_20231020_230156_447.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید