✅ فرماندار خرم‌آباد مطرح کرد:

? مراسم و دور همی‌های شب یلدا از طریق فضای مجازی برگزار شود

? توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان دوستدار و محافظ محیط زیست

? فرماندار خرم‌آباد از مردم درخواست کرد که مراسم و دورهمی‌های شب یلدا از طریق تلفن همراه و از طریق فضای مجازی برگزار شود.

? به گزارش یافته، جعفر طولابی در مراسم اهدای کمک‌های معیشتی به مددجویان فعال در مجموعه بام خرم‌آباد که صبح شنبه ۲۹ آذرماه در این مجموعه برگزار شد، از خدمات «مظفر افشار» پدر بلوط ایران تشکر کرد و گفت: در مجموعه بام خرم‌آباد مجموعه‌ای از فعالیت‌های مؤثر و مفید در زمینه مسائل زیست‌محیطی را به‌واسطه حضور آقای افشار، شاهد هستیم که جای قدردانی دارد.

? طولابی همچنین از مددجویان سازمان زندان‌ها که با علاقه در این مجموعه خدمت می‌کنند، تقدیر کرد و گفت: شما کاری ارزشمند را در پیش گرفته‌اند و خدا متعال هم همیشه فرصت جبران را برای بندگانش در نظر گرفته است

? وی با بیان اینکه تخریب محیط زیست از مشکلات اصلی بشر است که حیات را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار داشت: همه وظیفه‌داریم از محیط زیست مراقبت کنیم.

? شب یلدا از طریق فضای مجازی برگزار شود

? طولابی در ادامه به معضلات شیوع کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: دورهمی و دید و بازدیدهای امسال شب یلدا باید تعطیل شود چرا که امکان ابتلای همه به ویروس در دورهمی ها وجود دارد.

? وی اظهار داشت: با حذف دورهمی در شب یلدا این بار هم بخشی از این زنجیره ویروس را قطع خواهیم کرد چراکه حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها از همه‌چیز مهم‌تر است.

? شایان ذکر است در مراسمی که در محل بام شهرستان خرم‌آباد با حضور فرماندار، افشار پدر بلوط، محمدی رئیس هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد و خانم بهلولی رئیس انجمن زندانیان برگزار شد تعداد ۴٠ بسته معیشتی و کیف کمک‌های اولیه بین مددجویان دوستدار و فعال محیط‌زیست توزیع شد.

b_300_0_16777215_00_images_34434.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید