✅ فراخوان دعوت از افراد توانمند و دارای شرایط احراز در انتخابات هیأت مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان لرستان

?با عنایت به مستقل شدن شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تا بهمن ماه سال‌جاری و همچنین پیش رو بودن انتخابات اعضای هیأت مدیره این شرکت‌ها، از فرهیختگان، اساتید دانشگاه، بازنشستگان مشاغل دولتی یا شرکت‌های خصوصی و افراد دارای توانمندی و هوش اقتصادی و توانایی‌هایی مالی دعوت بعمل می‌آید با ثبت‌نام در سامانه «ستان»، در این انتخابات شرکت نمایند.

?لازم به ذکر است که کاندیداها می‌بایست از بین سهامداران عدالت و متخصص، آگاه به حوزه‌های اقتصادی و ماهر در تحلیلگری مالی باشند. رای‌گیری نیز از طریق سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir به صورت مجازی انجام خواهد گرفت. بدین صورت که پس از احراز هویت، اصالت و توانایی مدیریت معاملات مالی و بورسی کاندیداها در سامانه «ستان»، اسامی آنها از طریق سامانه «سجام» در اختیار سهامداران قرار گرفته و زمان مشخصی برای رای‌گیری مجازی به آنها اعلام می‌گردد.
?همچنین افرادی که فاقد سهام عدالت بوده یا قبلا روش مستقیم را انتخاب نموده اند اما صلاحیت لازم برای شرکت در کاندیداتوری را دارا هستند نیز می‌توانند در انتخابات هیأت مدیره شرکت کنند اما می بایست تا روز رأی‌گیری، حداقل سهام لازم شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان لرستان را خریداری کنند.

✅ بی شک هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر چقدر توانمندتر باشند، می‌توانند با مدیریت خود بر افزایش سود شرکت و توسعه استان تاثیرگذار باشند.
۱۰ آذرماه ۱۳۹۹

✨ روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2020-11-30-at-23.01.57.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید