✅ تذکر به هزار و ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد/ ۷ واحد پلمب شد

✨ فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه ۷ واحد نیز پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه نمودند، گفت: تعداد ۷ واحد کسب و کار نیز که صاحبان آنها بی‌توجه به تذکر و اخطارهای داده شده بودند، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

? به گزارش فرمانداری شهرستان خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز ۲۶ آبان ماه ۹۹ اظهار داشت: اکیپ‌های متشکل از نمایندگان اصناف، اماکن نیروی انتظامی، سازمان صمت، بسیج و دیگر نهادهای مربوطه تحت نظارت فرمانداری شهرستان طی روز گذشته اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کردند.

? وی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۰۰۰ واحد کسب‌وکار و ۱۸ پاساژ مشمول محدودیت در زمان فعالیت بسته شده که از این بین صاحبان ۱۱۰۰ واحد پس از دریافت تذکر اقدام به بستن واحد صنفی مربوطه نمودند.

? فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه ۷ واحد نیز پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه نمودند، افزود: تعداد ۷ واحد کسب و کار نیز که صاحبان آنها بی‌توجه به تذکر و اخطارهای داده شده بودند، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

? طولابی بیان داشت: انتظار می‌رود شهروندان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، از حضور در مهمانی‌های خانوادگی و مراسم‌های عزا و عروسی خودداری کنند..

? وی همچنین با تقدیر از کسبه و صنوف به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احترام به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بستن مغازه‌ها و واحد‌های صنفی مشمول محدودیت زمان فعالیت، از دیگر صنوف درخواست کرد همکاری لازم را با عوامل اجرایی به عمل آورند.

? فرماندار خرم‌آباد گفت: صاحبان صنوف و کسبه بازار در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و بی‌توجهی به اخطارهای تیم‌های بازرسی، به ناچار واحد آنها پلمب خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2020-11-16-at-22.48.36.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید