نظارت میدانی تیم ارزیابی فرمانداری خرم آباد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان

◀️ طولابی؛ نحوه رفتار مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی مهمترین عامل و تعیین کننده آمار مبتلایان و فوتی های سطح شهرستان است.

? فرماندار شهرستان خرم آباد؛ تیم ارزیابی فرمانداری خرم آباد امروز شنبه ۱۷ آبان ماه با حضور در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و درب بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونای استان توسط این ارگان ها را مورد بررسی قرار دادند.

? طولابی در انتهای بازدید صورت گرفته امروز تیم ارزیابی، وضعیت رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اکثر ادارات مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و افزود؛ برخی از نهادها که اسامی آنها محفوظ است به خاطر رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی توسط کارکنان و باز بودن درب های ادارات به روی ارباب رجوع و حضور مراجعه کنندگان در این ادارات تذکر گرفته‌اند.

? فرماندار شهرستان خرم آباد از کلیه همشهریان عزیز و روئسا و کارمندان ادارات، بانک ها، مراکز آموزش عالی و دوایر دولتی که با وجود کاستی ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، دولت را به سهم خود در کنترل این ویروس منحوس یاری می دهند تشکر و قدر دانی نموده و مهار کامل بیماری را در گرو این همدلی دانست.

b_300_0_16777215_00_images_11111.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید