فرماندار خرم‌آباد: لرستان یکی از استان‌های امن کشور است

فرماندار خرم‌آباد گفت: تلاش و ایثار نیروهای انتظامی و برخورد قاطع با مجرمان موجب شده تا براساس شاخص های امنیتی ، لرستان یکی از استان‌های امن کشور محسوب شود.

 "جعفر طولابی" روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حضور مقتدر نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری ، کشور از امنیت عمومی خوبی برخوردار است.

وی گفت: نیروی انتظامی در این امنیت نقش بسزایی دارد چرا که در برقراری نظم، امنیت آرامش عمومی از کارنامه خوبی برخوردار است.

به گفته وی پلیس برای انجام وظایف خود نیازمند اقتدار در عمل و اعتماد عمومی مردم می باشد که از این مهم برخوردار است.

وی بیان کرد: اقتدار عمومی و اعتماد مردم رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و اقتدار نظام هم برگرفته از مجموعه روحیه شهادت طلبی و ایثار نیروهای انتظامی است.

طولابی اضافه کرد: مردم نیروی انتظامی را در کنار خود می دانند و به این مجموعه اعتماد کامل دارند چراکه نیروی انتظامی در همه موارد پیشگام و پیشقدم است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از مشارکت های مردمی برخوردار است و این اعتماد به عنوان یک سرمایه بزرگ برای این مجموعه محسوب می شود.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تبیین خدمات به مردم است افزود: با همدلی و همراهی مسئولان، در لرستان مشکل خاصی در بحث مسایل امنیتی، جرایم خشن امنیتی و جرایم سازمان یافته امنیتی وجود ندارد.

وی گفت: به دلیل بافت زندگی عشایری در لرستان و فرهنگ حاکم بر استان مسایلی وجود دارد اما نمی توان آن را به عنوان مسایل امنیتی عنوان کرد.

امسال هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان ماه برگزار می شود.

b_300_0_16777215_00_images_157675713.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید