تعریف ۷۰ میلیارد تومان پروژه برای توسعه بخش پاپی خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۷۰ میلیارد تومان پروژه برای بخش پاپی تعریف شده، افزود: امسال ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۸ میلیارد تومان برای این بخش پیش‌بینی شده است

جعفر طولابی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه بخش‌دار پاپی در شهر سپیددشت، ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: پاپی یکی از بخش‌های بزرگ از نظر حوزه جغرافیایی و تعداد روستاها در لرستان است که به لحاظ سرمایه‌های طبیعی منحصربه فرد بوده، با این وجود از نظر رشد اقتصادی ضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پاپی یکی از بخش‌هایی است که در استان کمتر به آن توجه شده و از این رو دچار عقب‌ماندگی توسعه‌ای می‌باشد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت بالای بخش کشاورزی و دامپروری در بخش پاپی، افزود: مردمان این بخش پشتیبان نظام و رهبری بوده و در تمامی صحنه‌ها حضور فعال دارند.

طولابی بیان داشت: در طول عمر بابرکت انقلاب علی رغم مشکلات، تحریم ها و محدودیت‌های اقتصادی خدمات خوبی توسط دولت‌های مختلف به این بخش ارائه شده است.

وی شرایط امروز کشور را ویژه خواند و گفت: تنگناهایی را دشمنان انقلاب به ملت ایران تحمیل کرده‌اند، با این وجود خدمات خوبی تاکنون ارائه شده، اما نیازمند توجه بیش از پیش است.

فرماندار خرم‌آباد به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در بخش پاپی اشاره و تصریح کرد: پروژه چهارخطه راه ارتباطی سپیددشت به خرم‌آباد دارای ردیف اعتباری ملی است، بخشی از کار شروع شده و همچنان پیگیر تکمیل آن هستیم.

طولابی با اشاره به ظرفیت بالای بخش پاپی در حوزه گردشگری، افزود: در این راستا پروژه های مختلفی در جهت ساماندهی زیرساخت‌های موردنیاز برای مناطق گردشگری تعریف شده است.

وی ادامه داد: برای سایت بزرگ ۶ هزار تنی پرورش ماهی بخش پاپی اعتبارات خوبی تخصیص یافته، ضمن اینکه امسال ۱۲ میلیارد تومان نیز برای اصلاح سایت موجود پیش‌بینی شده است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۷۰ میلیارد تومان پروژه برای بخش پاپی تعریف شده، افزود: امسال ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۸ میلیارد تومان برای این بخش پیش‌بینی شده است، سال گذشته نیز ۲۸ پروژه با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در این بخش اجرایی شد.

طولابی از اختصاص یافتن ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سیل به این بخش خبر داد.

وی با تاکید بر محوریت قراردادن قانون در اجرای کارها، گفت: در غیر این صورت علاوه بر ایجاد حاشیه موفقیتی را نیز شاهد نخواهیم بود.

فرماندار خرم‌آباد از بخش دار جدید پاپی درخواست کرد ضمن گرامی داشت خانواده های معظم شهدا، همکاری و تعامل لازم را با سایر دستگاه های اجرایی جهت پیشبرد اهداف داشته باشند.

b_300_0_16777215_00_images_22.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید