*?️?️نگاه عدالت محور در توزیع تسهیلات، مهمترین رکن در حمایت از رشد و توسعه  روستایی است?️?️*
 جلسه ای با حضور مجدیان معاون امور اقتصادی فرمانداری و فردینb_300_0_16777215_00_images_IMG_20220702_083915_672.jpg امیری مدیرعامل پست بانک استان در دفتر فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار شد.
در ابتدا مجدیان عنوان کرد: بانک ها  نقش مهمی در رشد و توسعه خصوصاً در سطح روستاها دارند و می بایست برای تحقق این اصل مهم،نگاه عدالت محور در خصوص ارائه تسهیلات داشته باشند تا بتوانند زمینه خودکفایی در بین اقشار جامعه علی الخصوص مردم مناطق محروم و روستائیان را ایجاد نمایند.
امیری مدیر عامل پست بانک استان در ادامه عنوان کرد: پست بانک آمادگی همکاری در راستای توسعه روستاها را دارد چرا که پست بانک به عنوان یک بانک دولتی قادر است رسالت دولت در راستای خدمات رسانی به مناطق روستایی را بهبود بخشد.
وی با بیان اینکه تکلیف پست بانک، انجام خدمات الکترونیک در سطح روستاهاست گفت:
ما در ایجاد باجه های پست بانک در سطح روستاها از بومی سازی بهره می گیریم و با این کار زمینه رشد و توسعه و اشتغالزایی در سطح روستاها را فراهم می کنیم.
مدیر عامل پست بانک استان در ادامه افزود: ایجاد رفاه برای مردم در مناطق کم برخوردار رسالت ماست و در این راستا خدماتی همچون اعطای تسهیلات خرید تجهیزات مربوط به دهیاریها و تسهیلات مربوط به اجرای طرح های دهیاری را در اختیار این مناطق قرار می دهیم.وی در پایان حمایت مسئولین از پست بانک ها جهت ارائه خدمات بهتر به مردم را خواستار شد.

 ?️ شنبه ۱۱ تیرماه  ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
?www. khoramabad-gov.ir
⏺http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید