b_300_0_16777215_00_images_2021.jpg

 

   به گزارش روابط فرمانداری شهرستان. خرم آباد، سومین جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله اسدآبادی خرم آباد امروز ۷ مهرماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، فرماندار شهرستان خرم‌آباد و مسئولین دستگاه های اجرایی استان وشهرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار گردید.

طولابی در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توسط دستگاه های متولی در این محله افزود: طرح ها و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای بهبود وضعیت این محله پیش بینی شده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، مرکز سلامت روان و اجتماعی افتتاح و توسعه مراکز ویژه حمایتی درمانی در این محله انجام گرفته است، همچنین در حوزه بهداشت محیط نیز اقداماتی در راستای تقویت وارتقا سطح بهداشت محیط محله از جمله پلمپ واحدهای صنفی آلاینده غیرمجاز انجام شده است.

طولابی بیان کرد: در حوزه اجتماعی نیز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی طرح ها و برنامه های مختلف حمایتی ، اقتصادی ، فرهنگی و خدماتی از طریق نهادهای حمایتی، دستگاههای اجرایی و فرهنگی ، دفاتر تسهیلگری و پایگاه های اجتماعی در جهت حمایت از خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست، کودکان کار، دانش آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی آنها انجام شده ویا در دست انجام است .

فرماندار خرم اباد گفت: اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و رفع مشکل روشنایی پارک ها و معابر منطقه و همچنین نوسازی و بهسازی معابر ، احداث کانال دفع آبهای سطحی و آسفالت معابر و طرح های عمرانی دربرخی نقاط محله انجام شده و طرح های تکمیلی در دستور کار قراردارد.وی افزود در راستای ساماندهی محله مذکور طرح های مختلفی در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی بافت محله در دستور کار قرار دارد و در فازهای مختلف بر اساس برنامه زمانبندی اجرا خواهند شد./پایان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید