✅ کالاهای اساسی شهرستان خرم آباد در ایام پایانی سال تامین میشوند

? جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم آباد امروز یکشنبه به ریاست فرماندار خرم آباد با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن جلسات شماره دو فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

? جعفر طولابی در ابتدای جلسه ضمن تاکید بر تهیه و تامین کالاهای اساسی و ذخیره سازی و توزیع به موقع این اقلام برای دسترسی آسان مردم به مایحتاج خود به عنوان یک ضرورت از دستگاه های متولی خواست برای ذخیره سازی و عرضه به موقع در سطح مناطق شهری و روستایی تمهیدات لازم را بعمل آورند.

? فرماندار مرکز استان با اشاره به انجام مقدمات کار تاسیس بازارچه های موقت توسط شهرداری خرم آباد، اظهار داشت: در چند نقطه شهر اماکنی برای تاسیس بازارچه های موقت پیش بینی شده که این بازارچه ها به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

? وی در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی در این بازارچه ها از نیروهای نظارتی ذیربط خواست تا بر نحوه چیدمان و فعالیت این بازارچه ها نظارت جدی داشته باشند.

? وی با بیان اهمیت بالای نظارت بر کنترل قیمت ها تصریح کرد: میوه شب عید و تعطیلات نوروزی توسط تعاون روستایی و جهاد کشاورزی به عنوان متولی کار تامین خواهد شد و باید مدیریت شود تا این مایحتاج با رعایت پروتکل های بهداشتی و به موقع در اختیار مردم قرار گرفته شود تا از ایجاد صفوف طولانی برای توزیع کالا پیشگیری شود.

? طولابی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود اهتمام ویژه در تامین نهاده های دامی برای مرغداری ها و دامداری ها درباره توزیع گوشت مرغ در خرم آباد گفت: برخی دلایل موجب کمبود گوشت مرغ به عنوان یک کالای اساسی در شهرستان شده است به همین منظور در راستای تصمیم ستاد تنظیم بازار لرستان نظارت ویژه بر کلیه مراحل پرورش تا توزیع مرغ توسط مراکز نظارتی ذیربط رصد شده تا از نوسان قیمتی و مشکل عرضه در روزهای پایانی سال پیشگیری شود.

✨ روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_kkkk.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید